PRACA
Pracuj z nami!
Obecnie poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:
INŻYNIER SYSTEMÓW
Bażancia 53, Ursynów, Warszawa
Warszawa, mazowieckie
Studiotech Poland Sp. z o. o. jest integratorem profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych. Naszymi klientami są telewizje, radia i inne firmy, które zajmują się wytwarzaniem, nadawaniem, przesyłem oraz odbiorem obrazu i dźwięku.
Nowoczesne projekty na rynku mediów nie mogą się obyć bez rozwiązań informatycznych dotyczących tworzenia, przesyłania, archiwizacji i zarządzania kontentem. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
INŻYNIERA SYSTEMÓW.
Zakres obowiązków:
-
udział w projektowaniu i wdrażaniu systemów zgodnych z profilem firmy
-
utrzymanie istniejących systemów
-
wsparcie techniczne klienta
-
przygotowywanie dokumentacji technicznej realizowanych projektów
-
wsparcie pre-sales dla działu handlowego
Wymagania:
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowana elektronika, informatyka lub mechatronika)
-
znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
-
rozumienie zagadnień technicznych z zakresu technologii mediów cyfrowych, sieci Ethernet, platform serwerowych/stacji roboczych
-
znajomość systemów operacyjnych Widnows, Linux
-
prawo jazdy kat. B
Preferowane cechy:
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
samodzielność w podejmowaniu decyzji
-
zdolności analityczne
-
umiejętność prowadzenie wielu zadań
-
zdyscyplinowanie i automotywacja
-
umiejętność pracy w zespole
-
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
-
wysoka zdolność uczenia się
-
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji, bonusy, premie miesięczne i kwartalne
-
krajowe i zagraniczne szkolenia i certyfikacje
-
kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
-
możliwość rozwoju zawodowego
-
przyjazną atmosferę pracy
-
prywatną opiekę medyczną
Oferujemy:
Jeśli uważasz, że jesteś gotów podjąć razem z nami
nowe wyzwania, aplikuj już teraz!
Prosimy o zawarcie zgody o przetwarzaniu danych osobowych oraz CV
INŻYNIER IT
Bażancia 53, Ursynów, Warszawa
Warszawa, mazowieckie
Studiotech Poland Sp. z o. o. jest integratorem profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych. Naszymi klientami są telewizje, radia i inne firmy, które zajmują się wytwarzaniem, nadawaniem, przesyłem oraz odbiorem obrazu i dźwięku.
Nowoczesne projekty na rynku mediów nie mogą się obyć bez rozwiązań informatycznych dotyczących tworzenia, przesyłania, archiwizacji i zarządzania kontentem. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko INŻYNIERA IT.
Wymagania:
-
umiejętność współpracy z zespołem handlowym na etapie presales i podczas prowadzenia projektu
-
doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń IT w niewielkim zespole lub samodzielnie
-
umiejętność tworzenia dokumentacji technicznych na każdym etapie projektu
-
umiejętności instalacyjne ( raki, serwery, stacje klienckie, sieci )
-
doświadczenie przy wsparciu technicznym dla klienta końcowego
-
biegła znajomość systemów operacyjnych Windows, Windows Server, Linux. OSX będzie atutem.
-
znajomość popularnych platform serwerowych \ workstacji
-
rozumienie zagadnień związanych z:
-
sieci ethernet
-
sieci fibrechannel
-
storage, udostępnianie i filesystemy
-
firewall
-
archiwizacja
-
backup
-
bazy danych
-
wirtualizacja, konteneryzacja
-
umiejętność lub chęć nauczenia się pisania zaawansowanych skryptów [ powershell, bash ]
-
umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie
-
mile widziane szkolenia, certyfikaty, referencje z zakresu IT oraz zainteresowanie tematami związanymi z tematyką audio/video
-
prawo jazdy kat.B
-
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji, bonusy, premie kwartalne
-
krajowe i zagraniczne szkolenia i certyfikacje
-
kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
-
możliwość rozwoju zawodowego
-
przyjazną atmosferę pracy i dobrą kawę
-
prywatną opiekę medyczną
Oferujemy:
Jeśli uważasz, że jesteś gotów podjąć razem z nami
nowe wyzwania, aplikuj już teraz!
Prosimy o zawarcie zgody o przetwarzaniu danych osobowych oraz CV
Menedżer ds. kluczowych klientów
Bażancia 53, Ursynów, Warszawa
Warszawa, mazowieckie
-
utrzymanie i rozwój relacji handlowych z klientami i dostawcami
-
współpraca z producentami wiodących technologii informatycznych
-
rozpoznawanie potrzeb klientów i pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy
-
samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w relacjach B2B
-
prowadzenie negocjacji
-
udział w planowaniu działań marketingowych
-
współpraca z innymi działami firmy, w tym z działem technicznym
Zakres obowiązków:
-
pracę przy ciekawych projektach i nowoczesnych technologiach
-
motywujący system wynagrodzeń
-
narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
-
szeroki wachlarz specjalistycznych szkoleń
-
kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
-
możliwość rozwoju zawodowego, w tym udział w tworzeniu i realizacji strategii biznesowej firmy
-
przyjazną atmosferę pracy i dobrą kawę
-
prywatną opiekę medyczną
Oferujemy:
Wymagania podstawowe:
-
wykształcenie wyższe na kierunku Informatyka, Elektronika lub pokrewne
-
znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
-
prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
-
wiedza techniczna z zakresu technologii mediów cyfrowych
-
doświadczenie w sprzedaży B2B w branży IT
Preferowane cechy:
-
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi
-
nastawienie na osiąganie założonych celów
-
doskonałe umiejętności analityczne i negocjacyjne
-
umiejętność samodzielnego myślenia, kreatywność
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
samodzielność w podejmowaniu decyzji
-
umiejętność prowadzenia wielu zadań
-
umiejętność pracy w zespole, koleżeńskość